Σεπτέμβριος 2012

ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ - ΛΟΓΙΣΤΕΣ

Επαγγελματικοί κίνδυνοι & ευθύνες σε περιβάλλον που αλλάζει!


O Ορκωτός Λογιστή και ο Λογιστής ασκεί ένα επάγγελμα παροχής υπηρεσιών κύρους, που απαιτεί αξιοπιστία και αφοσίωση. Δέχεται πληροφορίες – συχνά προσωπικές, πολύτιμες ή απόρρητες, διαχειρίζεται οικονομικές καταστάσεις, συμβουλεύει για επιχειρηματικές αποφάσεις, κάνει χρήση ή αναλαμβάνει προς φύλαξη σημαντικά έγγραφα και άλλα στοιχεία, συχνά διαχειρίζεται ξένα χρήματα και διενεργεί πράξεις εν ονόματι και για λογαριασμό του Πελάτη του. Είναι προφανές πως σε παρόμοιες δραστηριότητες αναλαμβάνει ευθύνες. Ο Ορκωτός Λογιστή ή ο Λογιστής δεν είναι απλά ένας επαγγελματίας που διαθέτει  εξειδικευμένες γνώσεις,  πείρα και  χρόνο  για τον Πελάτη του. Είναι πρωτίστως ένα άτομο εμπιστοσύνης, στο οποίο ο Πελάτης (Επιχείρηση ή Φυσικό Πρόσωπο) στηρίζεται για τη διασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων του.

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

Κάποτε θα πρέπει να "ανακαλύψουμε" την Ασφάλισή της!

 

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις αναφορικά με την πολιτική, οικονομική και κοινωνική κατάσταση της χώρας και εστιάζοντας στην επικρατούσα κατάσταση γύρω από τα διάφορα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών (του Μηχανικού, του Γιατρού, του Δικηγόρου, του Λογιστή κ.ά.),  διαπιστώνω  πως έχουμε να διαβούμε πολύ δρόμο ακόμη προκειμένου να προσεγγίσουμε τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα. Είμαστε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας αρέσει να φοράμε το καπέλο του Ευρωπαίου. Ωστόσο, το καπέλο αυτό μας πέφτει κάπως φαρδύ και ο τρόπος που το φοράμε δυστυχώς μας εμποδίζει να βλέπουμε τι γίνεται στο γύρω από μας χώρο της Ευρώπης …

BANKASSURANCE & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ

Ο Πελάτης θέλει χαμηλό κόστος αλλά και αξιοπιστία υπηρεσιών

 

Προσφάτως δημοσιεύθηκε ένα αξιοπρόσεκτο άρθρο στην ηλεκτρονική εφημερίδα insurancedaily με τίτλο: “Αληθινές Σημαδιακές Ιστορίες του Κλάδου, διασκεδαστικές αλλά και τραγικές!”

 Αναφέρεται στην περίπτωση ημιμαθούς, πωλησιακά θρασύ αλλά και ανεύθυνου Ασφαλιστή ο οποίος οχυρούμενος πίσω από τη σοβαρότητα του “γκισέ” μιας αξιόπιστης τράπεζας, αντί για σοβαρές και υπεύθυνες ασφαλιστικές υπηρεσίες “πουλάει πνεύμα” σε κάποιο Πελάτη ο οποίος τυγχάνει να διαθέτει κρίση και άποψη για τις υπηρεσίες που του προσφέρονται.  Θα ήταν προτιμότερο να σταθούμε στο χαρακτηρισμό των ιστοριών του τίτλου ως “τραγικές” και όχι ως “διασκεδαστικές”.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

Δεν τη γνωρίζουμε!


Αφορμή για το παρόν άρθρο είναι το κείμενο της ηλεκτρονικής Πύλης Ενημέρωσης NextDeal με τίτλο: «Εσύ γνωρίζεις τι είναι Αστική Ευθύνη;».Το θέμα ίσως φαίνεται απλό. Ωστόσο, δεν είναι και τόσο όταν το εξετάζουμε στην τριγωνική σχέση «Ασφαλιστικές Εταιρείες – Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές – Ασφαλισμένοι Πελάτες» υπό το πρίσμα της ασφαλιστικής συνείδησης που υπάρχει και της “κουλτούρας” με την οποία λειτουργεί ο θεσμός Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας.Γνωρίζοντας με σχετική επάρκεια τα περί Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης και δίνοντας έμφαση στην Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης, σημειώνονται τα παρακάτω: